Interim Payroll Consultant - Agda Lön

Staff Scandinavia Search & Interim är en nischad aktör inom Ekonomi,Finans, Försäkring,HR, Industri, Bygg, Anläggning, Life Science, Offentlig Sektor . Bolagets företrädare har sedan 2004 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Utmärkande för Staff Scandinavia Search & Interim är Kvalitet, Service och Personligt Engagemang. Vi hjälper våra kunder att tillsätta chefer och specialister.  Staff Scandinavia Search & Interim arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Vi söker för kunds räkning omgående kvalificerade lönespecialister/konsulter med erfarenhet av Agda lön. 

I tjänsten arbetar du med outsourcade löner. Du har en konsultativ roll gentemot de anställda. Vår kund är ett företag i kraftig expansion och du har stora möjligheter att ta ett större ansvar inom kort som exempelvis Teamledare.

Ditt Nya jobb

Du gör beräkningar i Lönesystemen Agda Lön.

Du arbetar i Officepaketet

Du hanterar semester, lönerevisioner, semesterlöneskuld

Du hanterar statistik till kund

Du gör avstämningar inom lön

Du upprättar Kontrolluppgifter

Du har löpande kontakt med kunder , möten,kundmöten, seminarier, etc

Vi söker

Du har minst 2-3 års erfarenhet av Agda Lön.

Du har gedigen erfarenhet som Löneadminstratör/konsult/specialist

Du har erfarenhet av kollektivavtal, arbetsrätt.

Du är strukturerad, stresstålig, flexibel.

Du är mycket kundorienterad och tycker om att ge bra service

Ansökan

Skicka CV + personligt brev till cv@staffscandinavia.se Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan ansökningstidens slut.

Har du frågor? Kontakta Hans Forsslund på Staff Scandinavia Search & Interim. Mobil 076-8517029